Osteoporoza – bolest dama zrele životne dobi…

Osteoporoza je sistemski poremećaj koji se karakteriše smanjenjem mase koštanog tkiva i oštećenjem njegove mikroarhitekture. Posledica ovog poremećaja je smanjena otpornost tj. “snaga” kostiju što može dovesti do njihovog lomljenja…

Procitaj vise

JOD – desna ruka štitaste žlezde

ZAŠTO JE VAŽNO DA KORISTIMO JOD? Svi znamo važnost dobro izbalansirane ishrane, unos vitamina, ali retko ko pominje konzumiranje minerala koji su ključni za komunikaciju ćelija, tkiva pa i celog

Procitaj vise

Namirnice koje možete da tamanite na dijeti

Obično nas dijeta muči jer smo gladni, ali u ovim namirnicama možete da uživate potpuno mirno, jer imaju stvarno malo kalorija. Dijeta će sigurno završiti neuspehom ako ste stalno gladni,

Procitaj vise

Mediteranska ishrana poboljšava plodnost kod žena

Mediteransku ishranu karakteriše česta konzumacija voća, povrća, ribe i proizvoda od integralnog zrna, a ranija istraživanja su je već povezivale sa smanjenjem rizika za dijabetes, pretilost i bolesti srca, prenose

Procitaj vise

Rešite menstrualne probleme: Narodni lek koji eliminiše bol i povećava plodnost

Osim što povoljno utiče na regulaciju menstrualnog ciklusa, smanjuje simptome PMS-a i umanjuje tegobe koje mogu da prouzrokuju miom na materici… Na svetu gotovo da nema žene koja bar u

Procitaj vise

Kako povećati dobar HDL holesterol?

Izvesne promene u ishrani i životnom stilu mogu imati pozitivne efekte na povećanje nivoa dobrog HDL holesterola: Unositi više maslinovog ulja. Unositi više Omega 3 ribljeg ulja, Izbegavati unošenje Omega

Procitaj vise

Spirulina – čuvar zdravlja

Pored toga što može pomoći da se rešite stresa, povećate energiju i izdržljivost, rešite se suvišnih kilograma, Spirulina je pravi saveznik kada je reč o izlečenju raznih bolesti. Spirulina je

Procitaj vise

Ciste na jajnicima – Prirodno lečenje

Ciste na jajnicima su manji ili veći mehuri ispunjeni tečnošću, a nastaju unutar ili na površini jajnika. One su u najvećem broju slučajeva benigne prirode, ali i kao takve mogu

Procitaj vise

Kako ublažiti bolove tokom menstrualnog ciklusa

Menstrualni bolovi svaku drugu ženu iz meseca u mesec na nekoliko dana „izbace“ iz redovnih, svakodnevnih aktivnosti. Iako mnogi smatraju da umerena, ali redovna fizička aktivnost, može da spreči nesnosne bolove

Procitaj vise

Važno za oporavak štitne žlezde: Proverite nivo vitamina D u telu!

Protivupalna hrana, vitamin D i izbegavanje alergena važni su faktori uravnoteženog rada štitne žlezde… Kada se poremete funkcije štitne žlezde i ona počne da luči velike količine hormona nastaje stanje

Procitaj vise